Filtrujeme nápady na všemožné digibuzzwordy, vracíme se ke kořenům marketingu. Poradíme, do čeho peníze a energii dát, a čemu se vyhnout. Najdeme společnou řeč s vašimi zákazníky a co víc, přimějeme je utratit jejich poslední kačku!

 

Věříme, že velká část rozvoje a společenského pokroku se odehrává ve firmách a baví nás spolupráce všude tam, kde vidíme zapálení pro věc. Chceme kultivovat náš agenturní rybníček a přispět k vzdělávání v naší těžko uchopitelné disciplíně.

Zbavujeme se nešvarů spojených s rychlým rozvojem digitálu, upozaděním strategického vedení marketingové komunikace, plýtvaní peněz na nefunkční trendy nástroje nebo bezhlavé ad hoc prodejní kampaně.

V našem pojetí se na začátku pobavíme o stavu na daném trhu, kdo je zákazník a jaké jsou jeho motivy. Následně se zaměříme na cílové segmenty, které bude stát za to vytěžit. Určíme si svou pozici na trhu a určíme cíle k jednotlivým činnostem. Konečně ve chvíli, kdy známe zákazníka, víme jak a co říkat připravíme exekuční plán s konkrétními marketingovými aktivitami.

Nic z toho by v praxi neobstálo bez zkušených lidí napříč agenturním a klientským světem. Grizzlink proto vznikl spojením těchto lidí.