Vytěžte s námi ze svých sociálních médií maximum. Dejte sbohem spekulacím, my půjdeme na dřeň. Nastavíme cíle vaší značky a postaráme se, aby rostla. Na Facebooku, Instagramu, LinkedInu nebo Youtube. Máme v tom roky praxe.

Jak to uděláme?

Nejprve navrhneme plán, jak proměnit sociální média v nástroj k dosažení marketingových cílů. Pak je začleníme do mediamixu tak, aby fungovala v souladu s ostatními komunikačními kanály. Potřebujeme vědět, pro koho tvoříme a jaký obsah je zajímá. Proto zjistíme, kdo jsou vaši zákazníci. Nakonec připravíme možnosti cílení a určíme metriky pro vyhodnocování výsledků.

Co umíme?

Strategie pro
sociální média
Příprava obsahu
pro sociální média
Community
management
Placená
reklama
Spolupráce
s influencery

Co spolu vymyslíme?

Ať už řešíte marketing z pohledu strategie, hledáte agenturu pro péči o sociální média, vypisujete výběrko nebo chcete jen kvalitní analýzu, jste u nás na správné adrese. Napište nám na nekousu@grizzlink.cz! Rádi s vámi vše probereme. Nebo můžete zavolat přímo Jiřímu na 737 028 904.

Blog

5 situací, kdy influencer není značce úplně k ničemu

Všechny hot marketingové trendy měříme skeptickým okem a trojím metrem, a influencer marketing není výjimkou. Zatímco někdo si bez influencerů (ať už živých, nebo těch virtuálních) budoucnost značek nedokážou představit, my držíme nadšení na uzdě. S dávkou zdravé skepse jsme shrnuli, v jakých situacích mohou influenceři skutečně přinést byznysový úspěch. Ale jo, pár jsme jich našli. Týká se to i vás? Čtěte dále!   Kdy má pro značku smysl spolupracovat s influencery? Jdeme rovnou na to. Tady je pět situací, kdy byste kontaktování Bena Cristovaa nebo Shopaholic Adél mohli zvážit.   1. Když potřebujete zvýšit dosah s malým budgetem Spolupráce…

Pokraĝovat

Proč 90 % značek na sociálních sítích selhává?

Porušíme všechna pravidla copywritingu a prozradíme vám to hned v první větě: 90 % značek selhává v brand buildingu na sociálních sítích, protože se zaměřují na engagement, spoléhají na organický dosah a nepracují s brandovými nebo produktovými elementy. Sečteno podtrženo, nemají šanci oslovit větší část své cílovky a vytvořit zapamatovatelnou message.   Klasický plot twist: my ale víme, jak to dělat správně a efektivně. V tomhle článku odkrýváme velkou část našeho know-how právě ohledně budování značky na sociálních sítích. V prvním dílu článku si povíme si o 4 základních taktikách a o tom, jak je v určitých ohledech aktualizovat a…

Pokraĝovat

Media hacking. Získejte z vaší kreativy imprese, za které jste nezaplatili – Druhá část

Media hackeři pozor, po první nadupané části našeho článku pro vás máme dobrou zprávu – je tu část druhá! A navazujeme tipy a inspirací jak získat hodně pozornosti za málo keše, tak pojďme na věc. Polepení stran obslužných strojů jako jsou veřejné pračky, stojany čerpacích stanic nebo samoobslužný box na točenou zmrzlinu využila značka jobintown.de pro sdělení jednoduché myšlenky – ne všechny pracovní podmínky za to stojí. Za nápadem a realizací stojí berlínská pobočka agentury Scholz & Friends. Podobný styl – tedy dokreslení kontextu skrze polepení netradičních ploch – využila i značka ACAT se svou agenturou Advico Y&R. Jak vidíte…

Pokraĝovat