Bez obsahu

nejsou koláče

Nebo spíš: marketing s mdlým obsahem je jako kobliha bez marmelády. Nechutná dobře a nemá velký úspěch. Netvrdíme, že content je king a spasitel všech značek. Bez vizuálně atraktivního a čtivého contentu si k vám ale zákazníci nenajdou cestu. Pojďme společně dodat vaší marketingové komunikaci šťávu a výsledky díky na míru šitému obsahu.

Kontaktujte nás

Bez obsahu

nejsou koláče

Nebo spíš: marketing s mdlým obsahem je jako kobliha bez marmelády. Nechutná dobře a nemá velký úspěch. Netvrdíme, že content je king a spasitel všech značek. Bez vizuálně atraktivního a čtivého contentu si k vám ale zákazníci nenajdou cestu. Pojďme společně dodat vaší marketingové komunikaci šťávu a výsledky díky na míru šitému obsahu.

Kontaktujte nás

Co umíme?

Postaráme se o to, aby vaše značka byla vidět a aby ji spotřebitelé na první dobrou rozpoznali díky jejím charakteristickým rysům (čtěte brandovým elementům). Proces budování značky totiž stojí a padá právě na těchto elementech, díky kterým si vás lidé buď všimnou a zapamatují, nebo popletou s konkurencí a přehlédnou.

Rozpohybujeme animace a gify

Natextujeme web, připravíme PR články

Napíšeme poutavé copy na sítě

Vyfotíme jedinečné produktovky i moodovky

Natočíme reels, YT shorts a video spoty

Vytvoříme osobitou grafiku, nakreslíme ilustračky

  • Rozpohybujeme animace a gify
  • Natextujeme web, připravíme PR články
  • Napíšeme poutavé copy na sítě
  • Vyfotíme jedinečné produktovky i moodovky
  • Natočíme reels, YT shorts a video spoty
  • Vytvoříme osobitou grafiku, nakreslíme ilustračky

Svižně, pružně,

za fér cenu

Rozumíme vám. Chcete mít pravidelný přísun oslnivého contentu pro svou značku, nebaví vás outsourcovat tucet různých freelancerů a nemáte čas prosedět dva měsíce nad briefem a strategií. S námi si oddechnete. Máme sehraný tým zkušených kreativců a copíků, který pro vás udělá první poslední, aniž by vás neustále potřeboval k ruce. Potřebujete jeden PR článek měsíčně? Nebo tři reels? Nebo rovnou celý publikační plán na Instagram? Jak je libo.
Vy diktujete, my tvoříme.

Jak k práci přistupujeme?

1. Minimum vašich starostí

Nechceme a nebudeme vás otravovat s granulárním briefem. Nechceme a nebudeme si s vámi dva měsíce pinkat stostránkovou strategii.

2. Flexibilní výstupy

Dodáme vám přesně ty grafické a textové výstupy, které si v danou chvíli vaše značka žádá.

3. Solidní teorie

Aby komunikace splňovala cíle, vezmeme si k ruce teorii brandových elementů od J. Romaniuk a pracovní framework od Born social. Na vodě nestavíme.

Jak k práci přistupujeme?

1. Minimum vašich starostí

Nechceme a nebudeme vás otravovat s granulárním briefem. Nechceme a nebudeme si s vámi dva měsíce pinkat stostránkovou strategii.

2. Flexibilní výstupy

Dodáme vám přesně ty grafické a textové výstupy, které si v danou chvíli vaše značka žádá.

3. Solidní teorie

Aby komunikace splňovala cíle, vezmeme si k ruce teorii brandových elementů od J. Romaniuk a pracovní framework od Born social. Na vodě nestavíme.

Jenni Romaniuk

Teorie brandových elementů

Jak vytvořit nové neuronové spoje v přehlcených myslích spotřebitelů a zajistit si, že si vaši značku zapamatují a příště ji rozpoznají? Odpovědí jsou brandové elementy, neboli prvky vyvolávající u spotřebitelů vzpomínku na vaši značku, aniž by zmínily její jméno. Může se jednat např. o logo, barvy, font či znělku. Všechny brandové elementy přitom musí naplňovat dvě charakteristiky: fame (spotřebitelé si vytvořili silnou vazbu mezi vašimi brandovými elementy a vaší značkou) a uniqueness (vaše brandové elementy jsou spojované jen s vaší značkou).

Born Social

The Brand Building Framework

Efektivní budování značky pomocí kreativy vychází z kombinování a synergie třech různých kreativních formátů. Fame builders vypráví odvážné a velkolepé příběhy působící na emoce, jejich úkolem je vytvořit silnou emoční vazbu ke značce. K popularitě značky dále přispívají Short stories, neboli krátké monotématické příběhy v dynamickém formátu. Celou kreativní synergii doplňují Distinctive cues – jednodušší statické formáty využívající brandové elementy, díky kterým mají spotřebitelé značku neustále na očích.

Pojďte k nám,

nekoušeme

Už se nemůžeme dočkat, až přiložíme tlapy k dílu a vytvoříme obsah i pro vaši značku.