Kašleme na všechny digibuzzwordy, vracíme se ke kořenům marketingu. Poradíme vám, do čeho peníze i energii investovat a čemu se vyhnout. Najdeme společnou řeč s vašimi zákazníky, ale co víc, přimějeme je utratit jejich poslední kačku!

Proč?

Chceme dělat marketing kvalitně. Věříme, že velká část rozvoje a společenského pokroku se odehrává ve firmách a baví nás spolupráce všude tam, kde vidíme zapálení pro věc. Zbavujeme se nešvarů spojených s rychlým rozvojem digitálu, upozaděním strategického vedení marketingové komunikace, plýtvaní peněz na nefunkční trendy nástroje nebo bezhlavé prodejní kampaně.

Jak?

V našem pojetí se na začátku pobavíme o stavu na daném trhu, kdo je zákazník a jaké jsou jeho motivy. Následně se zaměříme na cílové segmenty, které bude stát za to vytěžit. Určíme si svou pozici na trhu a určíme cíle k jednotlivým činnostem. Konečně ve chvíli, kdy známe zákazníka, víme jak a co říkat, připravíme exekuční plán s konkrétními marketingovými aktivitami.

Kdo?

Tým Grizzlinku tvoří jen schopní lidé se zápalem i bohatými zkušenostmi ze světa marketingu. Díky tomu dokážeme spolupracovat jak se startupy s globálními ambicemi, tak s tradičními českými společnostmi, ecommerce projekty, globálními korporacemi i institucemi veřejné správy. Klíčové je pro nás dosažení vytyčených cílů, smysluplná práce a výstupy, za nimiž si pevně stojíme.