Kdo stojí za uvedením nového ledového čaje Dilmah Ice Tea?

Máme v tom prsty od strategie přes nápad až po exekuci a to napříč Českem a Slovenskem. Spojili jsme data, cíle a kreativu do kampaně, která odstartovala naši spolupráci s Kofolou. 

☑️ Výzva:
Nová značka v přeplněné kategorii, omezený rozpočet a launch už na jaře 2025.

☑️ Cíl:
Co nejrychleji zaujmout mladé, zvýšit povědomí a motivovat k první ochutnávce.

Jen čaj? Slunce na ledu!

👀 Koncept „Jen čaj?“, hravě zpochybňuje očekávání z obyčejného čaje a přináší jednoduchý, ale výrazný twist. Pomohl nám značku odlišit, přiblížit její charakter převážně mladému publiku. Spolupráci jsme začali návrhem klíčového vizuálu, printů a POS materiálů pro HORECA segment a retail.

Evidence-based strategie

🌞 Místo úzkého targetingu jsme se zaměřili na category entry points – momenty, kdy lidé sáhnou po ledovém čaji. Opřeli jsme se také o silné atributy produktu: pravý cejlonský čaj, ruční sběr a tradiční zpracování, žádná chemie, jen skvělé osvěžení. Koncept jsme rozpohybovali v sociálních sítích, na microsite, u influencerů i v prodejnách.

Slunce zabodovalo

🔥 Už první týdny po startu ukázaly, že spojení daty řízené strategie a nápadité kreativy funguje: Dilmah Ice Tea si získal pozornost v online i offline světě a položil pevné základy pro dlouhodobé budování značky.

Další projekty