Vytěžte s námi ze svých sociálních médií maximum. Dejte sbohem spekulacím, my půjdeme na dřeň. Nastavíme cíle vaší značky a postaráme se, aby rostla. Na Facebooku, Instagramu, LinkedInu nebo Youtube. Máme v tom roky praxe.

Jak to uděláme?

Nejprve navrhneme plán, jak proměnit sociální média v nástroj k dosažení marketingových cílů. Pak je začleníme do mediamixu tak, aby fungovala v souladu s ostatními komunikačními kanály. Potřebujeme vědět, pro koho tvoříme a jaký obsah je zajímá. Proto zjistíme, kdo jsou vaši zákazníci. Nakonec připravíme možnosti cílení a určíme metriky pro vyhodnocování výsledků.

Co umíme?

Strategie pro
sociální média
Příprava obsahu
pro sociální média
Community
management
Placená
reklama
Spolupráce
s influencery

Co spolu vymyslíme?

Ať už řešíte marketing z pohledu strategie, hledáte agenturu pro péči o sociální média, vypisujete výběrko nebo chcete jen kvalitní analýzu, jste u nás na správné adrese. Napište nám na nekousu@grizzlink.cz! Rádi s vámi vše probereme. Nebo můžete zavolat přímo Jiřímu na 737 028 904.

Blog

Brand ambassador nebo brand problém?

V posledních letech se slovo influencer stalo součástí běžné komunikace. Ve všech odvětvích se objevují jako houby po dešti a denně přibývají noví. V marketingu to vypadá, že pokud značka nemá influencera, jako by ani neexistovala. Je v tom ale háček. Spousta influencerů totiž propaguje i několik konkurenčních značek najednou, a tím pádem tento typ spolupráce ztrácí na účinnosti. Důvodem je skutečnost, že si je pak publikum nedokáže spojit s žádnou konkrétní značkou. Na řadu tak přichází brand ambasadoři. Ne ti, co nahodí post za honorář a pokračují k dalšímu klientovi, ale ti, kteří značce opravdu věří a jsou s…

Pokraĝovat

Podcast: Vyplatí se každé značce?

Podcasty se staly populárním audio formátem, který pro posluchače nabízí širokou škálu zajímavých témat. Pustily se do nich také značky a využívají je k propojení s cílovou skupinou a budování komunity. Je ale tento formát vhodný pro každou značku? V článku se podíváme na výhody a úskalí podcastingu v online marketingu a zjistíme, komu se může vyplatit a komu ne. Nejprve několik čísel… Pojďme se podívat, jak to vlastně u nás s podcasty vypadá. Podcasty se v České republice stávají čím dál populárnějším médiem. Podle výzkumu Českého rozhlasu z roku 2023 pravidelně poslouchá podcasty více než polovina internetových uživatelů ve…

Pokraĝovat

X Ads v roce 2025: Co funguje, co ne – a jak z toho vytěžit maximum

Před časem jsme jako agentura hledali nové způsoby, částečně nahradit předražené kampaně na LinkedInu a jelikož X nabídlo uvítací bonus v hodnotě 500 $, rozhodli jsme je vyzkoušet. Spustili jsme tedy několik kampaní, jak pro vlastní self-promo, tak pro klienty, které jsme po dvou měsících podrobně vyhodnotili. Výsledky ukázaly směr nejen pro nás, ale také pro naše klienty, kteří podle prvních výsledků zvažují další kroky. V článku si trochu přiblížíme jak fungují Twitter (nyní již X) Ads, jejich výhody a také výzvy, které by každý inzerent měl mít na paměti. Obecně k platformě X.com Platforma X, dříve známá jako Twitter,…

Pokraĝovat