Vytěžte s námi ze svých sociálních médií maximum. Dejte sbohem spekulacím, my půjdeme na dřeň. Nastavíme cíle vaší značky a postaráme se, aby rostla. Na Facebooku, Instagramu, LinkedInu nebo Youtube. Máme v tom roky praxe.

Jak to uděláme?

Nejprve navrhneme plán, jak proměnit sociální média v nástroj k dosažení marketingových cílů. Pak je začleníme do mediamixu tak, aby fungovala v souladu s ostatními komunikačními kanály. Potřebujeme vědět, pro koho tvoříme a jaký obsah je zajímá. Proto zjistíme, kdo jsou vaši zákazníci. Nakonec připravíme možnosti cílení a určíme metriky pro vyhodnocování výsledků.

Co umíme?

Strategie pro
sociální média
Příprava obsahu
pro sociální média
Community
management
Placená
reklama
Spolupráce
s influencery

Reference

Hollandia

Český výrobce mléčných produktů

‚‚S týmem agentury Grizzlink dlouhodobě spolupracujeme v rámci příprav produktových kampaní (např. Selský jogurt, Balance, Pan Bůůů) a baví nás to. Vždy se postarají o kompletní zpracování od návrhu komunikačního konceptu přes kampaňovou strategii až po zajištění produkce v podobě natáčení TV spotů, grafiky, textace a následné exekuce. Každá kampaň dokáže jak trefně vystihnout produkt, tak zacílit na správné zákazníky. Víme, že se na Grizzlink můžeme spolehnout.‘‘

 

Klient: Hollandia
Služby: Strategie, Kampaně

Social

Medovník

Český výrobce tradičního staroslovanského dortu

‚‚S týmem agentury Grizzlink spolupracujeme už dlouho a stále nás to baví. Líbí se nám důslednost i odhodlání, s nimiž jde Grizzlink do každého projektu. Agentura nám spravuje sociální média, stará se o naši brandovou komunikaci a radí nám v otázkách marketingové strategie. Jsme rádi, že máme oporu v tak kvalitním obchodním partnerovi.‘‘

Klient: Medovník originál
Služby: Social Media, Strategie

Social

Hayashi

Obchod s vybavením pro bojové sporty

‚‚Růst e-shopu jsme dlouho stavěli na výkonnostním marketingu. Tento přístup se nám však po čase přestal vyplácet a přestože jsme jedničkou na trhu, tržby začaly stagnovat. Agentuře Grizzlink se podařilo náš business znovu nastartovat. Tým Grizzlinku nám sestavil smysluplnou marketingovou strategii s ohledem na naše cíle i trh. Pomohl nám jasněji nadefinovat potřeby klientů napříč segmenty. Strategii promítl do brandové komunikace na sociálních médiích a vzal si pod svá křídla i výkonnostní marketing. Díky Grizzlinku zase rosteme.‘‘

Klient: Hayashi
Služby: Strategie, Kampaně

Social

DIGI TV

Provozovatel satelitní a internetové TV

‚‚Agentura Grizzlink pro nás připravuje kreativní koncepty kampaní a komunikaci pro sociální sítě zaměřenou na budování značky. Pro sociální média nám Grizzlink vytvořil také strategii, díky níž jsme si ujasnili, kdo jsou naši zákazníci, jaké máme cíle a jaké metriky má smysl sledovat. Pomáhá nám také s rozvojem dalších komunikačních kanálů.‘‘

 

Klient: DIGI TV
Služby: Strategie, Social Media, Design

Social

Co spolu vymyslíme?

Ať už řešíte marketing z pohledu strategie, hledáte agenturu pro péči o sociální média, vypisujete výběrko nebo chcete jen kvalitní analýzu, jste u nás na správné adrese. Napište nám! Rádi s vámi vše probereme. Nebo můžete zavolat přímo Jiřímu na 737 028 904.

Blog

Máte brief? A mohla bych ho vidět?

Klientským briefem to vše začíná. Představuje zásadní bod každého projektu, protože ovlivňuje průběh celé zakázky, efektivitu práce i kvalitu výstupu. Stručně a jasně definuje klíčové vstupní informace pro návrh řešení. Pokud při jeho tvorbě trochu (klidně i hodně) tápete, následující řádky vám můžou být inspirací, jak ke klientskému briefu přistupovat a na co při zadávání zakázky nezapomenout.  Jak se do lesa volá… Největší chybou, jakou může agentura udělat, je pustit se do práce bez zadání s jasně specifikovanými náležitostmi a doufat, že se trefí do představy klienta. Návrh řešení vystavěný na domněnkách ale nikdy nefunguje. Následuje nekonečno koleček korektur, nebo rovnou přepracovávání návrhu od samého začátku,…

Pokračovat

Zlé, ošklivé digitální buzzwordy

Občas se může zdát, že se marketing mění tak rychle, že to, co platilo včera, dnes už neplatí. Je to však opravdu jen zdání. Podobně jako neumřela televize ani rádio, nevymřel spotřebitel nad 50 let – naopak je čím dál silnější a disproporce mezi jeho nákupní silou a jeho využití pro cílení reklamních kampaní je čím dál slabší. Neumřely ani spotřební návyky a vzorce nákupního chování, dokonce se v mnoha ohledech ani zásadně neproměnily. Do výběru se dostaly 4 nejpřiblblejší buzzwordy. #DigitalFirst Postavit svou marketingovou strategii na principu digital first je jako na první stránce detektivky prozradit, kdo je vrah. Místo slova digital si…

Pokračovat

2 cesty k positioningu značky

Pojem positioning zní v souvislosti s brandem a marketingovou komunikací ze všech stran. Ale jak s ním naložit v praxi a kterou cestou se vydat? Jaký postoj značka nebo marketingová komunikace zaujme? Uplynulo několik týdnů od Marketing Festivalu, který se nesl v duchu brandingu a marketingových strategiích založených na klasickém přístupu. Lze říct, že udělal průvan v aktuálním trendu velmi výkonnostně zaměřeného marketingu. Zazněla spousta zajímavých myšlenek, jež vycházejí z klasického přístupu k marketingu a budování značek. Když jsme s kolegy probírali celou konferenci na after party, dostali jsme se k tématu brand positioningu i otázce, jak k němu přistoupit. Co je positioning Účelem je odlišit značku a její image od konkurence, aby zákazník věděl, kam si…

Pokračovat