Vytěžte s námi ze svých sociálních médií maximum. Dejte sbohem spekulacím, my půjdeme na dřeň. Nastavíme cíle vaší značky a postaráme se, aby rostla. Na Facebooku, Instagramu, LinkedInu nebo Youtube. Máme v tom roky praxe.

Jak to uděláme?

Nejprve navrhneme plán, jak proměnit sociální média v nástroj k dosažení marketingových cílů. Pak je začleníme do mediamixu tak, aby fungovala v souladu s ostatními komunikačními kanály. Potřebujeme vědět, pro koho tvoříme a jaký obsah je zajímá. Proto zjistíme, kdo jsou vaši zákazníci. Nakonec připravíme možnosti cílení a určíme metriky pro vyhodnocování výsledků.

Co umíme?

Strategie pro
sociální média
Příprava obsahu
pro sociální média
Community
management
Placená
reklama
Spolupráce
s influencery

Co spolu vymyslíme?

Ať už řešíte marketing z pohledu strategie, hledáte agenturu pro péči o sociální média, vypisujete výběrko nebo chcete jen kvalitní analýzu, jste u nás na správné adrese. Napište nám na nekousu@grizzlink.cz! Rádi s vámi vše probereme. Nebo můžete zavolat přímo Jiřímu na 737 028 904.

Blog

Media hacking. Získejte z vaší kreativy imprese, za které jste nezaplatili – Druhá část

Media hackeři pozor, po první nadupané části našeho článku pro vás máme dobrou zprávu – je tu část druhá! A navazujeme tipy a inspirací jak získat hodně pozornosti za málo keše, tak pojďme na věc. Polepení stran obslužných strojů jako jsou veřejné pračky, stojany čerpacích stanic nebo samoobslužný box na točenou zmrzlinu využila značka jobintown.de pro sdělení jednoduché myšlenky – ne všechny pracovní podmínky za to stojí. Za nápadem a realizací stojí berlínská pobočka agentury Scholz & Friends. Podobný styl – tedy dokreslení kontextu skrze polepení netradičních ploch – využila i značka ACAT se svou agenturou Advico Y&R. Jak vidíte…

Read more

Media hacking. Získejte z vaší kreativy imprese, za které jste nezaplatili – První část

Reklama se prodražuje. Téměř všude. Proto se v posledních letech opět masivně volá po kreativních řešeních. Kreativita je totiž dlouhodobě jedním z nejdůležitějších faktorů marketingové efektivity. Kreativita však nemusí nutně být pouze v obsahu, tedy ve sdělení. Podívejme se na příklady firem, které byly kreativní spíše ve formě, tedy ve využití médií a získali tím více pozornosti, než za kolik zaplatili. V první řadě bychom si měli odpovědět, co media hacking je. Byť naše definice není založena na důsledné rešerši literatury, za což se předem omlouváme, věříme, že dokážeme pochopitelně vymezit co media hacking je a co není. Klasická guerilla…

Read more

Tik, tik, tik…Tok: čas běží a vy ještě neděláte marketing na TikToku?

TikTok už dávno není jen o přiblblých tanečcích připomínajících trochu světovější verzi makarény. Pro celou jednu generaci je to vedle zábavy taky hlavní zdroj inspirace a důvěryhodných informací o tom, jaký šampon si pořídit a do jaké kavárny zajít. Množství světových značek jako Converse, KFC nebo Mercedes-Benz rychle pochopilo marketingový potenciál TikToku a zahrnulo ho do své marketingové strategie. Co říkají čísla ohledně této sítě? A měli byste se taky pustit do marketingu na TikToku? Čtěte dál a ideálně udržte pozornost déle než 15 vteřin. TikTok v číslech Pojďme se na úvod podívat na pár důležitých statistik ohledně TikToku, ať…

Read more