Známá česká značka chovatelských potřeb a krmiv pro mazlíčky Akinu se rozhodla vstoupit do nového segmentu s granulemi Akinu VITALITY. Přestože cílová skupina má povědomí o trendech a chce pro své mazlíčky jen to nejlepší, nemají čas zabývat se teorií výživy a nejsou ochotni kupovat drahé věci.

Základem pro kampaň byl kvantitativní výzkum o 300 respondentech. Mezi hlavní závěry patří zjištění, že navzdory 27letému působení na trhu měla Akinu pouze 2,5% spontánní znalost značky, zatímco hlavní konkurenty znalo 6 % a 22 % cílové skupiny. Podpořená znalost značky byla 32 %. Zároveň bylo z výzkumu zřejmé, že pamlsky a doplňky jsou spíše impulzivní nákup.

“Vměstnat do 10 sekund všechny potřebné informace, aby si je cílové publikum alespoň z části mohlo zapamatovat, bylo oříškem.”

Jiří Jakl

Cílem kampaně byla především samotná podpora uvedení produktu na trh a dále také podpoření známosti značky Akinu v cílové skupině.

Základem pro kampaň byl kvantitativní výzkum o 300 respondentech. Mezi hlavní závěry patří zjištění, že navzdory 27letému působení na trhu měla Akinu pouze 2,5% spontánní znalost značky, zatímco hlavní konkurenty znalo 6 % a 22 % cílové skupiny. Podpořená znalost značky byla 32 %. Zároveň bylo z výzkumu zřejmé, že pamlsky a doplňky jsou spíše impulzivní nákup.

Vitality je z čerstvých surovin. Produkt tak s nadsázkou přirovnáváme k čerstvé kořisti, protože díky vůni a složení granulí můžou být pro zvířátko snadno zaměnitelné s čerstvým masem.

Krmivo VITALITY je určeno pro psy i kočky a obsahuje vysoký podíl masných složek. V komunikaci se tedy především opíráme o přirozenost stravy ve formě “čerstvé kořisti”. Celá komunikace je mediálně zastřešená sponzorskými vzkazy, online videem, výkonnostním marketingem, OOH reklamou a také veletrhem 4pets, který je v daném segmentu pro značku velmi důležitý.

"Během přemýšlení o nové kampani pro Vitality nám bylo jasné, jak důležitá úvodní kampaň pro novou značku je. Uvedení na trh, včetně samotné komunikace, však proběhlo bez jediného zádrhelu."