Lokální brandová kampaň za omezeného produkčního rozpočtu s cílem zvýšit povědomí o značce mezi mladší cílovou skupinou a podpořit asociaci mezi Panzani a hudbou.

Zasaženo 0 tisíc uživatelů
při ceně 0,00 Kč za zásah.
Zasaženo 0 tisíc uživatelů
při ceně 0,00 Kč za zásah.
Zasaženo 0 tisíc uživatelů
při ceně 0,0 Kč za zásah.

Proč Kapitán Demo?

Hledali jsme kombinaci několika faktorů.

Bylo nutné vybírat pouze umělce s dostatečným povědomím. Jeho osoba by měla být zároveň v souladu s tónem kampaně – bohémský, apolitický a bez kontroverzní minulosti.

Poslední podmínkou byla vizuální kompatibilita jejich videoklipu s naším plánovaným formátem – split screen.

Navazujeme na kreativní trend, který vizuálně spojuje dvě nesouvisející videa.

Každá část videa splňuje jiný účel.

 

Kouzlo od Kapitána Dema přitahuje pozornost k něčemu známému, povědomému. Zároveň však divák vidí Kouzlo v kombinaci s něčím novým, nečekaným – značkou Panzani. Úspěšně tedy pracujeme s jedním z nejúčinnějších způsobů, jak upoutat pozornost – kombinací povědomosti a nečekanosti. 

 

Silný branding Panzani ve spodní části poté obnovuje povědomí a vytváří nové asociace se značkou.