Nejen nový název a vizuální identita, ale i nová nabídka televizních programů, nový věrnostní program a nové služby. To vše obsahuje přerod značky DIGI TV na Telly. A my jsme byli u toho.

7000

Leadů za první 3 měsíce kampaně

23%

Spontánní znalost značky po rebrandingu

42%

Podpořená znalost značky

47%

Ad recall

Jak to celé začalo? Léto roku 2019 a poskytovateli placené televize DIGI TV v Česku brzy vyprší licence na používání jejího jména. Ve stejnou dobu zároveň přichází komplexní proměna jejich produktů a služeb. Je tedy nutný rebranding společnosti s ohledem na to, že duální branding nebyl v delším období možný. Rebranding proto musel být krátký, ale intenzivní.

Nový positioning Telly je postaven na jednoduchosti a férovosti.

Jedním z prvních úkolů bylo zmapování situace, jelikož aktuální data k trhu placené televize nebyly dostupné. V první řadě přišel na řadu kvalitativní výzkum skrze rozhovory s obecnou populací a stávajícími zákazníky DIGI TV s cílem postavení značky na kvalitních základech. Positioning vzešel z kombinace tří faktorů – postavení konkurence, očekávání trhu a schopnostech společnosti.

Maximum možného bylo podřízeno cíli předat sdělení o tom, že se DIGI TV mění na Telly. Kreativní koncept si tak z komunikace DIGI TV půjčil pár povědomých prvků, abychom dokázali pochopitelně říct, že Telly je nástupcem DIGI TV a přináší mnoho nového a lepšího. Ze segmentace bylo zároveň zřejmé, že pro různé skupiny lidí jsou důležité jiné produktové vlastnosti – pro někoho jsou to pokročilé funkce ovládání, pro jiné třeba jen široká nabídka programů. Tyto klíčové benefity jsme zohlednili v sekundární komunikaci kampaně v online.

 

Po kreativní stránce Telly přirovnáváme k dalšímu členovi rodiny. Ten je tu vždy pro vás a díky nepřeberné nabídce programů se vždy se trefí do nálady všem. Vznikl tak televizní spot a OOH s hlavním sdělením, v kratších spotech pro digitál pak sdělení rozvíjíme a ukazujeme interakce Telly s jednotlivými členy domácnosti a představujeme klíčové benefity. V navazující aktivační fázi kampaně, kde si vyhodnocujeme cenu za lead, pak personalizujeme sdělení.

Další projekty