Klient a zadání

Sedita je tradiční slovenský výrobce sušenek a oplatků, který chtěl podpořit svou značku Rodinné. Na začátku spolupráce jsme pracovali s cílovou skupinou žen ve věku 25-45 let, matky, které žijí na malém městě, a se skupinou žen 45-65, jež považují sušenky či oplatky za součást chvilek se svou rodinou.

Řešení

Připravili jsme kreativní koncept pro facebookovou stránku Sedita Rodinné, kterým jsme dali lidem podnět ke sledování. Obsah jsme postavili na třech základních pilířích – rodina, mlsání, tradice. Vznikly tak příspěvky s tematikou rodinných her, společných chvil a výletů, jež jsme doplnili sušenkovými recepty. Jako dopadovou stránku kampaně jsme zvolili facebookový profil Sedita Rodinné a našimi KPI se staly Reach, Engagement a Ad recall.

Výsledek

Kampaní se nám podařilo oslovit nové zákazníky, ale také jsme zjistili, že nejrelevantnější cílovou skupinou je pro Seditu kategorie žen 45-65 let. Oslovili jsme 70 % cílové skupiny 45+ na FB a stejného procenta dosáhla míra zhlédnutí videoreklamy. Na nová fakta jsme navázali také v další kampani, kdy jsme cílili už primárně na starší cílovou skupinu a pomohli k nárůstu prodejů v dané cílovce.

Napište nám

Ať už řešíte marketing z pohledu strategie, hledáte agenturu pro péči o sociální média, nebo chcete jen kvalitní analýzu, jste u nás na správné adrese. Napište nám! Rádi si s vámi domluvíme schůzku. Nebo můžete zavolat přímo Jiřímu na 737 028 904.